Goed begonnen is half gewonnen
Wist je dat? Vanaf ons dertigste levensjaar verliezen we, als we niets ondernemen, elk jaar één tot anderhalf procent van onze spierkracht. Dat lijkt misschien niet veel, maar kan op je zestigste wel optellen tot een verlies van 30 tot 45 procent, zo leerden we uit onze samenwerking met Autonomycs.
De Gentse health start-up ondersteunt mensen om kwaliteitsvol ouder te worden, aan de hand van medisch onderbouwde krachttraining op maat. Dat doen ze in hun eerste Health House in Dilbeek. Bij Cantilis gaven we de lancering met zorgvuldige communicatie een euh… krachtig duwtje in de rug. 😉
Wervende website
Wie is de doelgroep, en hoe bereiken we die? Wat is het verhaal, en hoe geven we dat vorm? De missie van Autonomycs vertaalden we naar kernboodschappen en copy voor de website.
Frisse folders en affiches
De illustraties die we ontwierpen voor de website, staan ook centraal in de folder. Ze inspireerden ons zelfs om het drukwerk een draai te geven, en dat mag je best letterlijk nemen. Ook de afgeleide affiche ligt helemaal in lijn met de folder.
“We krijgen veel positieve reacties op de materialen. Een heldere boodschap die z’n doelgroep goed bereikt. We zijn goed vertrokken, bedankt om Autonomycs hier zo sterk in te begeleiden!” - Karen Feyen, CCEO
Energieke socialmediaposts
Voor een stevige start combineerden we doelgerichte, organische posts met gedetailleerde, betaalde advertenties op Facebook. Die leverden naast websitebezoeken ook interessante inzichten en een betrouwbare basis op voor het vervolg.
👉 Neem contact op met Pieter-Jan Breyne en ontdek wat Cantilis voor jouw bedrijf kan betekenen.